شناسهٔ خبر: 66488292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد

زنجان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان برای طرح‌های نهضت ملی مسکن تامین شده که بخشی از آن برای رفع نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، افزود: تأمین زمین، تعیین تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، گفت: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، تاکید کرد: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

وی یادآور شد: با کارهای انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

نظر شما