شناسهٔ خبر: 66483830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قدس | لینک خبر

پسر اسطوره سرپرست استقلال شد

آتیلا حجازی: به تیم پدری برگشتم

استقلالی‌ها بعد از انجام دیدار برابر تراکتور تبریز، در طول چند روز اخیر حواشی و اتفاقات پرشماری را تجربه کرده‌اند و ماجرا از یک جلسه جنجالی آغاز شد؛ جلسه‌ای با حضور سه تن از اعضای هیئت‌مدیره که اعضا رأی به برکناری علی خطیر دادند و هاشم سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

​​​​​​​سمیعی در اولین اقدام حکم سرپرستی تیم استقلال را برای آتیلا حجازی صادر کرد تا او بار دیگر در جمع آبی‌پوشان پایتخت حضور پیدا کند.
آبی‌ها با حضور علی سامره در نقش سرپرست کار خود را در فصل جاری آغاز کردند اما اختلافات نکونام و سامره موجب استعفای سرپرست تیم استقلال شد و او جای خود را به خواجه‌گیری داد که حالا بعد از برکناری خطیر، مدیر منتخب او هم از حضور در کنار تیم فوتبال استقلال منع شد تا آبی‌ها برای انتخاب سومین سرپرست آماده شوند. هاشم سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال اولین حکم در دوران جدید مدیریتی‌اش را صادر کرد و آتیلا حجازی، فرزند اسطوره فقید آبی‌ها در نقش مدیر جدید تیم معرفی شد.
آتیلا حجازی هم سابقه بازی برای تیم استقلال را در کارنامه خود دارد و هم در نقش مربی در تیم استقلال سابقه فعالیت دارد و حالا او باید در نقشی متفاوت و در قامت سرپرست کار خود را پیش ببرد. اولین جلسه تمرینی آبی‌ها بعد از انتخاب آتیلا حجازی در حالی ظهر جمعه برگزار شد که به هواداران استقلال برای اولین‌بار به صورت رسمی در فصل جاری اجازه داده شد تا از نزدیک تماشاگر تمرین تیم محبوب خود باشند.
آتیلا حجازی در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران به خاطر حمایت‌هایی که از استقلال داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آنچه مد نظر آن‌هاست دست پیدا کنیم.
وی در مورد حضورش به عنوان سرپرست نیز گفت: از قبل صحبت‌هایی مبنی بر آمدن من بود بعد از اینکه به ایران برگشتم پذیرفتم. استقلال تیم مورد علاقه من و تیم پدر من است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم.
وی در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه شده است، گفت: نمی‌خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم و نمی‌خواهیم در مورد مسائل دیگر صحبت کنیم. از همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با پیکان که احتمالاً بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، گفت: پیگیر این موضوع هستیم و با مسئولان فدراسیون در این مورد صحبت خواهیم کرد تا مشکلی برای این دیدار وجود نداشته باشد.

خبرنگار: حمید‌رضا عرب

نظر شما