شناسهٔ خبر: 66480763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

شهردار منطقه ۲ تبریز خبرداد؛

اجرای پروژه مهم مسیرگشائی ۳۵ متری ابرار در تبریز

تبریز- شهردار منطقه ۲ تبریز از اجرای پروژه مهم مسیرگشائی ۳۵ متری ابرار در تبریز به همت شهرداری منطقه ۲ خبرداد.

صاحب‌خبر -
به گزارش بازار، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجانشرقی با همراهی شهردار منطقه ۲ از مسیرگشائی خیابان ابرار بازدید کرد. جبار علی ذاکری با همراهی موسی علی‌پور زنوزی و چند تن از معاونان و مدیران این منطقه از مسیرگشائی خیابان ابرار بازدید کرد.
طبق توضیحات شهردار منطقه ۲، برای اجرای پروژه مسیرگشائی ۳۵ متری ابرار که قبلا به صورت ۲۴ متری بود، آسفالت ریزی بیندر با استفاده از ۵۰۰ تن آسفالت به انجام رسیده و همچنین آسفالت ریزی رویه انجام شده است. احداث پیاده رو و رفوژ وسط مسیر، دیوار حائل و جدول گذاری و تامین روشنائی مسیر هم به انجام رسیده است.
به گفته علی پور، با انجام مسیرگشائی ۳۵ متری ابرار به طول ۱۳۰ متر، تسهیل عبور و مرور شهروندان از سوی شهرک یاغچیان به کوی باغچه بان و به سایر مسیرهای محدوده ائل گلی به آسانی امکانپذیر شده است.
طبق توضیحات علی‌پور، شهرداری منطقه ۲ چند پروژه ورزشی از جمله چهار زمین ورزشی در خیابان ورزش ائل گلی، دو سالن در شهرک یاغچیان و یک سالن در چاوان با پیشرفت رو به رشد در حال احداث دارد.
به گفته شهردار منطقه ۲، پردیس فرهنگ و رسانه و پروژه کافه کتاب، پل روگذر قراملک و مسیرگشائی ابرار، پارک های سلامت و شهربانو، فرهنگسرای فراموز و ... از سایر پروژه های در حال اجرای این منطقه هستند.
شهرداری منطقه ۲ همچنین ارائه خدمات مضاعف محله ای در معابر و محلات سطح حوزه منطقه تحت عنوان "طرح خدمات محله ای" را در حال اجرا دارد که از ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

نظر شما