شناسهٔ خبر: 66478064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

بازديد مدير کل کار کردستان از اجراي طرح کالا برگ الکترونيکي در سنندج

صاحب‌خبر -
بازديد مدير کل کار کردستان از اجراي طرح کالا برگ الکترونيکي در سنندج

خبرگزاری آریا_ صبح امروز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به همراه رئیس اداره امور بیمه ای و آسیب های اجتماعی و کارشناس امور اجتماعی اداره کل از فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروش ارائه دهنده خدمات کالابرگ الکترونیکی در سطح شهر سنندج بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛فرزاد پیشکاری صبح امروز با مراجعه به فروشگاه های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت:در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر 220 هزار تومان اعتبار برای خرید یازده قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌ چرب، پنیر، ماست کم‌ چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر شارژ شده است و افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا 18 اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند.
پیشکاری تاکید کرد:خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد درضمن اینکه یک ماه مهلت استفاده از این یارانه وجود دارد.
وی اظهار داشت:یارانه 220 هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ قابل ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.
پیشکاری با اشاره به تفکیک صنفی صورت گرفته افزود: ضرورتی ندارد که مردم حتما 11 قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری کنند و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده نمایند.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  تاکنون 477 هزار خانوار کردستانی 2هزار میلیارد و 700 میلیون تومان خرید کالا برگ با 1 میلیون 650 هزار تراکنش انجام داده اند که 1هزار میلیارد و 700 میلیون نقدی و 1هزار میلیارد تومان از اعتبار یارانه ای بوده است.
گفتنی است بازدید های امروز در سراسر استان و به صورت همزمان انجام شده که در شهر سنندج سه اکیپ مسئولیت بازرسی و نظارت بر فروشگاه های عرضه کننده کالا برگ الکترونیکی را بر عهده داشتند.

نظر شما