شناسهٔ خبر: 66476701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه کنگان:

روحانیون و طلاب، شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند

حوزه/حجت الاسلام محمودی با تأکید بر اینکه روحانیون و طلاب باید شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند،گفت: باید حوزه‌های علمیه به سمت و سویی بروند که شخصیت‌هایی نظیر شهید مطهری در آن مسیر قرار داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور امام جمعه و مدیر حوزه علمیه برادران و مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان کنگان، از اساتید مدرسه فاطمه الزهرا(س) تجلیل شد.

حجت الاسلام محمود محمودی در این آیین ضمن تبریک روز معلم به اساتید مدرسه، اظهار داشت: شهید مطهری شخصیتی بود که در تولید علم و معارف دینی نقش مهمی را ایفا کرد و زندگی علمی خود را به حفظ و جمع‌آوری مطالب کتب دینی محدود نکرد.

امام جمعه کنگان ادامه داد: از ویژگی‌های آثار شهید مطهری اثرپذیری و کهنگی‌ناپذیری است و سِر آن نیز به این خاطر است که همگی متأثر از آیات الهی، احادیث و روایات بود و اگر ده‌ها بار هم مطالعه شوند، برای مخاطب بازهم تازگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه روحانیون و طلاب باید شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند، اضافه کرد: باید حوزه‌های علمیه به سمت و سویی بروند که شخصیت‌هایی نظیر شهید مطهری در آن مسیر قرار داشتند و برای تحقق این هدف لازم است روحانیون و طلاب زندگی این استاد حوزه را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما