شناسهٔ خبر: 66467169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه سبزوار اعلام کرد؛

اجرا نشدن کامل طرح مسکن ملی و جوانی جمعیت در سبزوار

سبزوار- امام جمعه سبزوار با انتقاد از اجرا نشدن کامل طرح مسکن ملی و جوانی جمعیت در سبزوار گفت: مسوولان مسکن ملی در سبزوار و مرکز استان توجیه نکنند، قانون کامل اجرا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامرضا مغیسه در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز سبزوار با تذکر به مسؤولان مسکن ملی در سبزوار و مرکز استان اظهار کرد: قانون مسکن ملی و جوانی جمعیت قانون خوبی است و باید مسؤولان آن را به خوبی اجرا و جدی بگیرند.

امام جمعه سبزوار با تاکید بر اینکه مسؤولان در سبزوار و مرکز استان به بهانه‌های مختلف از اجرای قانون شانه خالی نکنند و کارهایشان را توجیه نکنند، افزود: در سبزوار اگر زمین برای اجرای قانون کم است از زمین‌های منابع طبیعی و ملی برای ساخت مسکن ملی و اهدای زمین‌های جوانی جمعیت الحاق شود.

وی با بیان اینکه باید ۲۰۰ متر زمین در قانون جوانی جمعیت برای خانواده‌های ۳ فرزندی به بالا اهدا شود و دادن زمین کمتر و مشترکی با خانواده‌های دیگر درست نیست، گفت: جوانان در جوانی جمعیت به ندای رهبری لبیک گفته اند و مطالبه به حقی از مسؤولان دارند که باید قانون وضع شده به درستی و کامل اجرا شود.

مغیسه در ادامه با درخواست از رسانه‌ها برای تبیین زحمات بنیان گذار مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) درباره وقایع جهانی اخیر در دنیا گفت: خیزش دانشجویان غربی و امریکایی بر علیه ظلم و ستم صهیونیست جهانی و دولت‌های حامی کشتار کودکان مظلوم غزه نشان می‌دهد در ساختار دولت‌های غربی و آمریکا اقنای افکار عمومی و سخن گفتن با مردم هیچ جایگاهی ندارد و پاسخشان به اعتراض دانشجویان در ادامه جنگ غزه، تنبیه، دستگیری و بازداشت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و استفاده از زور و قدرت برای سرکوب اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان است.

نظر شما