شناسهٔ خبر: 66463644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک پیشکسوت با مهر مطرح کرد:

دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان

کارشناس فوتبال با بیان اینکه داور در دیدار با پرسپولیس و سپاهان قضاوت خوبی نداشت، گفت: داور باعث شد تا وقفه های زیادی در زمان بازی ایجاد شود و بازیکنان نتوانستند موقعیت هایی را ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز گذشته چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با کسب یک امتیاز این دیدار پرسپولیس و سپاهان به ترتیب ۵۳ و ۴۶ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و سوم جدول قرار گرفته اند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس کار سختی داشتند و حریفشان از تیم‌های خوب این فصل بود. شرایط بازی به گونه‌ای بود که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد و در این بین داور بازی هم به نظرم بازی را خوب مدیریت نکرد.

او ادامه داد: داوران در این فصل به نظرم روی خیلی از دیدارها تأثیر داشتند و در بازی هم داور خیلی باعث وقفه در جریان بازی شد و تصمیمات تأثیرگذاری داشت و قضاوت خوبی را نداشت. مدیران باید برای چنین دیدارهای مهمی از داورانی استفاده کنند که بتوانند قضاوت‌های خوبی داشته باشند و از همه مهم‌تر اینکه بتوانند بازیکنان را مدیریت کنند.

درخشان افزود: پرسپولیس اگر به دنبال قهرمانی در لیگ هستند باید در ۵ هفته باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنند. با توجه به تساوی استقلال شانس قهرمانی وجود دارد و بازیکنان و هواداران نباید نا امید باشند و در این بین وظیفه بازیکنان و اعضای کادرفنی سنگین‌تر شده و در این ۵ بازی نباید مرتکب اشتباه شوند.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی تصریح کرد: همانطور که گفتم جای اشتباهی وجود ندارد و پرسپولیسی‌ها باید برای پیروزی گام به زمین بگذارند. درست است که نساجی در این هفته توانست ذوب آهن را شکست دهد و قطعاً بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرند اما با توجه به نتایج به دست آمده پرسپولیس نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی دارد.

کارشناس فوتبال در پایان تصریح کرد: امیدوارم در دیدارهای باقی مانده قضاوت‌های خوبی را از داوران شاهد باشیم تا تیم‌ها ضرر نکند و در پایان اتفاقاتی رخ دهد که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود و این تیم بار دیگر به مقام قهرمانی دست یابد.

نظر شما