شناسهٔ خبر: 66448550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow معرفی شد بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow معرفی شد

استودیو Oculus با همکاری بخش گیمینگ برادران وارنر از بازی Batman: Arkham Shadow رونمایی کرد. این بازی واقعیت مجازی در دنیای سه‌گانه Batman: Arkham ساخته استودیو راک‌استدی جریان دارد و قرار است در سال ۲۰۲۴ به‌صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی Meta Quest 3 منتشر شود. یک تیزر تریلر کوتاه از این

صاحب‌خبر -

استودیو Oculus با همکاری بخش گیمینگ برادران وارنر از بازی Batman: Arkham Shadow رونمایی کرد. این بازی واقعیت مجازی در دنیای سه‌گانه Batman: Arkham ساخته استودیو راک‌استدی جریان دارد و قرار است در سال ۲۰۲۴ به‌صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی Meta Quest 3 منتشر شود. یک تیزر تریلر کوتاه از این منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

تریلر منتشر شده از بازی نشان می‌دهد که این‌بار بتمن در مقابل شخصیت رت‌کچر قرار خواهد گرفت و شاهد مبارزه او با تعداد زیادی از موش‌ها هستیم. فعلا اطلاعات بیشتری این بازی نداریم و نمی‌دانیم که داستان آن در چه نقطه‌ای از خط زمانی مجموعه بازی‌های Batman: Arkham قرار می‌گیرد، بااین‌حال تأیید شده است که در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) و در جریان رویداد Summer Game Fest 2024 شاهد رونمایی کامل از این بازی خواهیم بود.

بازی Batman: Arkham Shadow توسط استودیو Camouflaj، سازنده بازی Marvel’s Iron Man در حال توسعه است. این استودیو در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت متا خریداری شد و تقریبا در همان زمان، گزارش‌هایی منتشر شدند که ادعا می‌کردند استودیو Camouflaj روی یک بازی واقعیت مجازی با محوریت بتمن کار می‌کند.

منبع: zoomg-368231

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

لباس بتمن رابرت پتینسون به Batman Arkham Knight اضافه شد

ادامه مطلب

تأخیر نسخه نینتندو سوییچ بازی Batman: Arkham Trilogy

ادامه مطلب

تصاویری از گیم پلی بازی لغو شده بتمن منتشر شد

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما