شناسهٔ خبر: 66445259 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سعید احمدعباسی به تمرینات والدپیناس بازگشت؛

آقای گل ایرانی و بهترین بازیکن آسیا به اسپانیا بازگشت

ستاره تیم ملی فوتسال ایران بلافاصله پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و درو کردن تمامی عناوین فردی به اسپانیا سفر کرد و به تمرینات گروهی والدپیناس اضافه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سعید احمدعباسی ستاره و لژیونر ایرانی شاغل در لیگا ناسیونال اسپانیا که در تیم وینا البالی والدپیناس اسپانیا توپ می‌زند، ساعاتی پیش به مادرید بازگشت تا در تمرین امروز تیمش پیش از دیدار حساس با اینتر موویستار شرکت کند. احمدعباسی که با تیم ملی فوتسال به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رسید و عنوان آقای گلی و برترین بازیکن جام را بدست آورد، با استقبال بی‌نظیر مدیران باشگاه اسپانیایی مواجه شد و با روحیه به هم تیمی‌هایش پیوست.

باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا روز شنبه (۱۵ اردیبهشت ماه) در دوئلی حساس میزبان اینترموویستار خواهد بود و از آنجایی که تنها دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده، سعید احمدعباسی و یارانش به پیروزی در این دیدار نیازی مبرم دارند تا در جمع هشت تیم پایانی جای بگیرند و راهی پلی آف لالیگا شوند.

2017090

احمد عباسی در دو بازی اخیر وینا البالی به علت حضور در جام ملت‌های آسیا غایب بوده است و حالا طرفداران تیم اسپانیایی از ستاره ایرانی که از این پس بهترین بازیکن آسیا به شمار می‌رود، توقع هنرنمایی دارند که آن‌ها را راهی مرحله پلی آف کند.

ستاره ایرانی تا به اینجای فصل، هفت گل در لیگا ناسیونال اسپانیا با پیراهن والدپیناس به ثمر رسانده است و از شاخص‌ترین بازیکنان باشگاه محسوب می‌شود. تیم وینا آلبالی هم‌اکنون با ۴۲ امتیاز در رده هشتم جدول لیگا ناسیونال قرار دارد.

2017091

نظر شما