شناسهٔ خبر: 66443533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

300 دانش‌آموز مقام آور مدارس غيرانتفاعي پالايشگاه آبادان تجليل شدند

صاحب‌خبر -
300 دانش‌آموز مقام آور مدارس غيرانتفاعي پالايشگاه آبادان تجليل شدند

خبرگزاری آریا-در آستانه فرارسیدن روز بزرگداشت مقام معلم با حضور مدیران این شرکت و مجموعه شهری همچنین والدین و معلمان مجتمع مدارس غیرانتفاعی پالایشگاه آبادان، در جشنی که به همین مناسبت در سالن 700 نفره سازمان منطقه آزاد اروند برگزارشده بود، از 300 دانش‌آموز مقام آور در بخش‌های ورزشی، علمی و فرهنگی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان؛ رئیس اداره آموزش شرکت پالایش نفت آبادان در این مراسم، گفت: این مراسم در پی وعده‌ای است که سال گذشته برای تجلیل از مقام آوران داده شد و امروز شاهد تحقق این وعده برای دانش آموزان سه مقطع در رشته‌های مختلف بوده‌ایم.

محسن وزیری افزود: هدف از این اقدام دلگرمی دانش آموزان و تشویق آن‌ها در جمع با حضور والدین و ایجاد انگیزه در دیگر دانش آموزان برای دست‌یابی به موفقیت‌های بیشتر بوده است.

رئیس اداره آموزش پالایشگاه آبادان از ارتقای رتبه علمی و مقام آوری های مدارس غیرانتفاعی خبر داد و اظهار کرد: در نتایج کنکور سال گذشته جایگاه مدارس غیرانتفاعی پالایشگاه آبادان 12 رتبه صعود کرد و ازنظر مقام آوری در سطح منطقه، استان و کشور در تمامی مقاطع تحصیلی نیز نتایج درخشانی داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان مدارس غیرانتفاعی پالایشگاه آبادان زیر نظر کادر آموزشی مجرب در حال تعلیم هستند، افزود: مدارس غیرانتفاعی پالایشگاه آبادان ازنظر مقام آوری میان دیگر شرکت‌های نفتی پیشرو هستند و در تیم‌های ملی ورزشی در رشته‌های والیبال، بسکتبال و شطرنج نفرات ملی‌پوش دارد و در مسابقات قرآنی نیز موفق به کسب عناوین برتر شده‌اند.

اجرای سرود ملی توسط نوجوانان انجمن ناشنوایان آبادان، گروه سرود مدرسه غیرانتفاعی پالایشگاه و منتخب شهرستان آبادان و شاهنامه‌خوانی بخش های دیگری از این مراسم بود.

 

 

پایان پیام./

نظر شما