شناسهٔ خبر: 66441225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در نشست برنامه‌ریزی دهه کرامت در استان، با تبریک 12 اردیبهشت روز معلم و تسلیت سالروز شهادت استاد شهید گرانقدر آیت الله مطهری، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که ما در حوزه بصیرت‌افزایی برای خود و جامعه کوشش کنیم. 

وی با بیان اینکه در اثر معارف الهی، انقلاب اسلامی شکل گرفته است، گفت: ما هر مقدار بر معارف الهی خود بیفزاییم، جامعه را از آسیب‌ها مصون کرده و آن‌را پیش بردیم. معارف الهی با اساس و اصالت انسان‌ها سازگار است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: انقلاب اسلامی را در دل دشمن‌ترین دشمنان نفوذ دادیم، اما متأسفانه در درون خود مشکل داریم، افرادی هستند که قدر این انقلاب را نمی‌دانند و ذهن آنها مشوش شده است باید معارف را ترویج کنیم.

وی بیان داشت: امام رضا(ع) از آفتاب‌های تابنده‌ای است که در این کشور است و باید مکتب، سیاست، برنامه‌ها و ... او شناسانده شود. باید برای دهه کرامت اقدامات لازم را انجام و افراد را به سمت معرفت و بصیرت سوق داد.

نکونام در پایان با تأکید بر اینکه باید در کارها همدلی و همفکری داشت تا نتیجه خوبی حاصل شود، خاطرنشان کرد: باید معارف اهل بیت(ع) را خصوصاً برای نوجوانان و جوانان تبیین کرد و کارها را به صورت محتوایی پیش برد.

انتهای پیام/7540

نظر شما