شناسهٔ خبر: 66437926 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

معاون پارلمانی رییس‌جمهور: دولت از مجلس فعلی راضی است/ امیدواریم در مجلس آینده همکاری ها بهتر شود

صاحب‌خبر -

شفقنا- معاون پارلمانی رییس‌جمهور تاکید کرد: اگرچه دولت از مجلس فعلی راضی است، ولی امیدواریم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

به گزارش شفقنا، سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: درباره وضعیت بازار ارز دو جلسه با حضور رییس مجلس، وزیر اقتصاد، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رییس‌کل بانک مرکزی برگزار شد که هدف از تشکیل آن ها کنترل بازار ارز با همکاری دو قوه بود. در این راستا برنامه‌های دولت برای این مسئله تهیه و اعلام شد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور همچنین تاکید کرد: اگرچه دولت از مجلس فعلی راضی است، ولی امیدواریم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

او در پاسخ به سوالی در رابطه با اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور گفت: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است. البته در حال حاضر هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه هم اختلافاتی وجود داشت، با این حال آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید، توسط دولت اجرا می‌شود.

حسینی در پایان گفت: امیدوارم قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت طی دو سه هفته آینده همچون قانون اجاره بهای مسکن تصویب شود.

نظر شما