شناسهٔ خبر: 66437011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در راستای تجلیل از مدال آوران و کسب کنندگان سهمیه المپیک پاریس انجام شد

تقدير از کشتي گيران استان تهران در جلسه شوراي اداري استان با حضور وزير کشور

صاحب‌خبر -
تقدير از کشتي گيران استان تهران در جلسه شوراي اداري استان با حضور وزير کشور
خبرگزاری آریا - در راستای تجلیل از مدال آوران و کسب کنندگان سهمیه المپیک پاریس، کشتی گیران استان تهران در جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، روز دوشنبه محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی کشتی‌گیران استان تهران حاضر در المپیک 2024 پاریس به همراه جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان،ایرجی معاون ورزشی ، قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان و محمدرضا خادم مدیر تشریفات فدراسیون کشتی، در جلسه شورای اداری استان و با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران، حضور پیدا کردند.
وزیر کشور در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش هیات کشتی استان تهران و روند رو به رشد این هیات، آرزو کرد نمایندگان کشتی کشور به خصوص کشتی‌گیران استان تهران در بازیهای المپیک 2024 پاریس موفق باشند.
همچنین در این مراسم علی جوادی طی گزارشی از وضعیت ورزش به خصوص کشتی، ضمن تشکر و قدردانی از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان، با اشاره به این موضوع که در ترکیب نفرات اعزامی به رقابت‌های المپیک دو کشتی‌گیر از استان تهران حاضر هستند، این مهم را بعد از 24 سال یعنی بعد از المپیک سیدنی حائز اهمیت دانست.
گالری
خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا

نظر شما