شناسهٔ خبر: 66436801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تراکتور – استقلال | صدر جدول آبی می ماند؟

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی_ تیم استقلال برای تداوم صدرنشینی در یک دیدار سخت و حساس باید در مقابل تراکتور به برتری برسد.

به گزارش شفقنا ورزشی، در ادامه بازی‌های حساس و مهم هفته بیست‌وپنجم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز با یکدیگر تقابل خواهند کرد.

یکی از اتفاقات مهم این دیدار  حضور محمدرضا خالدآبادی برای نخستین‌بار در این فصل در ترکیب استقلال است و به این ترتیب وظیفه سخت محافظت از دروازه آبی‌های پایتخت را عهده‌دار خواهد بود. در سوی دیگر بعد از جدایی خمس امروز حمید مطهری به جای او تراکتور را از روی نیمکت هدایت خواهد تا سرمربی جدید این تیم مشخص شود.

جواد نکونام با همان سه عنصر دفاعی که به مصاف شمس‌آذر رفته بودند، بازی را مقابل تراکتور آغاز می‌کند و بعید است دست به تغییر بزند. پس از اینکه مهدی مهدی‌پور رباط صلیبی پاره کرد، استقلال برای انتخاب هافبک میانی دست روی زبیر نیک‌نفس گذاشت تا وی به‌همراه آرش رضاوند مأموریت سختی برای مهار خط هافبک توانمند تراکتور داشته باشد. جلوتر از هافبک‌های استقلال، شاهد حضور جلال‌الدین ماشاریپوف خواهیم بود. هافبک ازبکستانی استقلال از زمان حضور در پست جدید، خوب و موثر ظاهر شده است و امروز هم می‌خواهد به تیم خود کمک کند.

مهرداد محمدی، ستاره استقلال در بازی هفته گذشته در برابر شمس‌آذر قزوین بود و به‌طور طبیعی به‌دنبال عملکرد خوبی که از خود ثبت کرد، امروز نیز با نظر جواد نکونام آغازکننده بازی خواهد بود و زوج آرژانتینی‌اش، گوستاوو بلانکو در اندیشه تکرار گلزنی برابر تراکتور خواهد بود تا نمایشی بهتر از خارجی‌های تی‌تی‌ها به‌ثبت برساند.

ترکیب احتمالی استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی-ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

 

تیم تراکتور در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که احتمال دارد حمید مطهری تغییری نسبت به بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن نداشته باشد اما در عین حال احتمال ورود یک بازیکن جالب به ترکیب هم در تمرین دیروز بررسی شد که ترکیب تراکتور را جالب‌تر خواهد کرد.

ترکیب دفاعی تراکتور با پورحمیدی، شیری، نادری، شجاع و آقاسی تشکیل می‌شود. قبادی در خط میانی سه بازیکن خارجی با مهدی هاشم‌نژاد و مهدی حسینی اولویت مطهری هستند. در بازی قبلی هاشم‌نژاد عملکرد درخشانی داشت و حالا نیز امیدوار است که برابر استقلال بدرخشد. برای خط حمله رحمان جعفری از ابتدا بازی می‌کند اما در طول بازی باید منتظر تغییرات ماند و ارسلان مطهری و مهدی عبدی وارد زمین خواهند شد. ترکیب تراکتور در این بازی ۴-۱-۴-۱ خواهد بود که البته بنابر خواسته مربی تراکتور با فرم آزادانه، تغییراتی را در طول بازی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستاوو واگنین، مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم‌نژاد.

نظر شما