شناسهٔ خبر: 66436476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:

ضرورت شکل گیری زیرساخت های حوزه مهارت در گلستان| آموزش‌ها به سمت آی تی سوق یابد

گرگان- مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان با بیان اینکه باید بخش بزرگی از آموزش‌ها در استان را به سمت آی تی سوق دهیم، گفت: تا زیرساخت های حوزه مهارت در استان شکل نگیرد نمی توانیم در حوزه آی تی موفق باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، حمزه کرایلو صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران با موضوع برگزاری مسابقات دوستانه بین المللی مهارت در حوزه فناوری اطلاعات به میزبانی گلستان اظهار کرد: تا زیرساخت های حوزه مهارت در استان شکل نگیرد نمی توانیم در حوزه آی تی موفقیت کسب کنیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با بیان اینکه باید بخش بزرگی از آموزش‌ها را به سمت حوزه آی تی ببریم، افزود: منطقه آزاد اینچه برون در آستانه شکل گیری است و بایستی تلاش کنیم تا کارهای خوب منطقه آزاد در حوزه آی تی در اختیار گلستانی ها باشد نه افراد غیر بومی؛

وی گفت: تعداد کارگران بزرگترین کارخانه استان به دو هزار نفر هم نمی رسد، با این اشتغال های کوچک نمی توان مشکل اشتغال استان را حل کرد. کرایلو تاکید کرد: اگر آموزش خوب داشته باشیم افراد در منزل می توانند شغل داشته و موفق باشند.

گفتنی است، مسابقات دوستانه بین المللی مهارت در حوزه فناوری اطلاعات با شرکت ۱۲ کشور دنیا به صورت مجازی و حضوری ۲۳ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی گلستان برگزار می شود.

نظر شما