شناسهٔ خبر: 66430668 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

یمن: با آتش بازی نکنید/ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح‌ داریم

تسنیم : «محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در شبکه احتماعی ایکس نوشت: «با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید از لحاظ تعداد و تنوع و کیفیت».

صاحب‌خبر -

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در صفحه شخصی خود نوشت که سلاح‌های یمنی بسیار فراتر از میزانی است که دشمنان تصورش را دارند.

توئیت این مقام ارشد یمنی پس از آن است که  نیروهای مسلح یمن شامگاه سه شنبه صحنه‌هایی از هدف قرار دادن کشتی « CYCLADES » با پهپاد را در روز دوشنبه که عازم بنادر فلسطین اشغالی در دریای سرخ بود را منتشر کرد.

نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای تاکید کرده بود هدف قرار دادن این کشتی پس از نادیده گرفتن تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

خبر مرتبط
جنگنده‌های آمریکا و انگلیس غرب یمن را بمباران کردند

هواپیماهای جنگی آمریکا و انگلیس منطقه «رأس عیسی» در بخش الصلیف واقع در استان الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند.

در این راستا وبگاه Tradewindsnews، متخصص در حوزه اخبار اقتصادی و تجارت نوشت: هدف قرار دادن کشتی MSC Orion در اقیانوس هند توانایی یمنی‌ها برای هدف قرار دادن کشتی‌ها از فاصله دور را نشان می‌دهد؛ حمله به کشتی MSC Orion در اقیانوس هند این سوال را ایجاد کرد که چگونه یمنی‌ها توانستند در صدها کیلومتری سواحل یمن حمله‌ای را به یک هدف متحرک انجام دهند».

نظر شما