شناسهٔ خبر: 66423757 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

استوری معنادار بابک زنجانی پس از نقض حکم اعدامش+ فیلم

اقتصادنیوز: دقایقی پس از اعلام خبر نقض حکم اعدام بابک زنجانی توسط سخنگوی قوه قضائیه، او استوری معناداری را در تلگرامش منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، بابک زنجانی پس از اعلام خبر نقض و تبدیل حکم اعدامش به 20 سال حبس، استوری معناداری را در حساب کاربری تلگرام خود از سریال «آقای قاضی» منتشر کرد.

صبح امروز اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود از تبدیل حکم بابک زنجانی خبر داد و گفت: «رای این پرونده در سال ۹۵ از شعبه ۳۵ دیوان عالی کشور صادر شد و در آن رای پیش بینی شده بود در صورت استرداد اموال و جبران خسارت وارده و اظهار ندامت و توبه می‌تواند استحقاق برخورداری از تخفیف مجازات را داشته باشد. با توجه به همکاری این متهم که بیش از ۱۰ سال در زندان است، این همکار‌ی‌ها منجر به شناسایی اموال وی در خارج از کشور شد و با اعزام کارشناسان مربوطه صحت این اموال مورد تایید قرار گرفت و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در مورد استرداد اموال درخواست تخفیف مجازات محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد و از ریاست قوه قضاییه در اجرای دادنامه درخواست شد و با تایید وی و موافقت رهبری حکم اعدام نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.»

 

نظر شما