شناسهٔ خبر: 66420409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی:

نقطه عطف خدمت در جمعیت هلال‌احمر جمهوری کسب رضایت پروردگار است

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در ادامه سفر استانی خود عصر امروز پس از ورود به استان آذربایجان شرقی، از پایگاه شهید محمدتقی اباذری این استان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز؛ حجت الاسلام‌و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بازدید و گفت و گوی صمیمانه با امدادگران و نجاتگران حاضر در این پایگاه از فداکاری‌های امدادگران جمعیت هلال احمر قدردانی کرد و این تلاش‌ها را که با خلوص نیت صورت می‌گیرد، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر خواند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه خدمت به دیگری در معارف دینی، خطاب به حاضران گفت: شما در سخت‌ترین شرایط همچون ایام نوروز و زمستان در کنار مردم هستید و رنج‌های جسمی و روحی آن‌ها را کاهش می‌دهید.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر وجود هر پایگاه هلال احمر جاده‌ای را ماواء‌ و پناهگاهی برای مردم توصیف کرد و افزود: اسلام نگاه و اعتقاد ویژه‌ای به مساله خدمت به دیگری دارد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین معزی اخلاص در عمل را یکی از ویژگی‌های متمایزکننده خدمت داوطلبانه در اسلام با غرب برشمرد و افزود: نقطه عطف خدمت در جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نیز ، کسب رضایت پروردگار است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی با تاکید بر اهمیت ارتقاء روحیه خدمت‌رسانی میان امدادگران تصریح کرد: شما نجاتگران هلال احمر حقیقتا با حاضر شدن بر بالین آسیب دیدگان حوادث و نجات آن‌ها، دل هایی را شاد می‌کنید که این کار در پیشگاه الهی پاداشی عظیم دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب بر لزوم آمادگی، شادابی و چابکی امدادگران جاده‌ای تاکید کرد.
وی در پایان امدادگران جمعیت هلال احمر را به مانند یک ارتش همیشه آماده، هوشیار و با روحیه خدمت توصیف کرد و از خدمات آنان تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همچنین در مسیر اردبیل - تبریز در جمع امدادگران و نجاتگران پایگاه امدادجاده ای شهرستان بستان آباد نیز حاضر شد و از خدمات آنان قدردانی کرد.

نظر شما