شناسهٔ خبر: 66417980 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پرسپولیس با این داور به سپاهان نمی‌بازد!

پرسپولیس تا حالا با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است.

صاحب‌خبر -

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال،حساس ترین بازی‌های این هفته فوتبال ایران به برادران حیدری رسید. پیام در تبریز بازی استقلال و تراکتور را سوت می‌زند و دکتر بیژن هم در تهران دیدار فوق العاده حساس پرسپولیس و سپاهان را قضاوت می‌کند. دکتر بیژن تا به حال ۶ بار این بازی بسیار مهم را سوت زده و نکته جالب توجه اینجاست که پرسپولیس هیچ وقت با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است.

در لیگ پانزدهم، بازی پرسپولیس و سپاهان با داوری حیدری با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در لیگ شانزدهم پرسپولیس با قضاوت دکتر بیژن موفق شد ۳ بریک از سد سپاهان عبور کند. در لیگ هجدهم بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و در لیگ بیستم هم دو تیم با داوری بیژن حیدری به تساوی یک بر یک رسیدند.

در لیگ بیست و یکم پرسپولیس موفق شد دو بر یک سپاهان را شکست دهد و آخرین دیدار دو تیم با قضاوت دکتر حیدری هم سال قبل در جریان بازی‌های جام حذفی بود. جایی که دو تیم در نقش جهان به مصاف هم رفتند و شاهد یکی از زیباترین تقابل‌های دو تیم در چند سال اخیر بودیم. این بازی در نهایت بعد از تساوی دو بر دو در جریان ۹۰ دقیقه، به وقت‌های اضافه رفت و این پرسپولیس بود که موفق شد با زدن دو گل دیگر در وقت‌های اضافه، سپاهان را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

بیشتر بخوانید: حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال/ او یک بار هم عصای دست پرسپولیس و یحیی شده بود!

نظر شما