شناسهٔ خبر: 66417859 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در دویست و سی و دومین جلسه شورا مطرح شد؛

نظافت خوب محلات در منطقه 16/ پارکينگ زيرسطحي محله جواديه تا پاييز افتتاح مي‌شود

صاحب‌خبر -
نظافت خوب محلات در منطقه 16/ پارکينگ زيرسطحي محله جواديه تا پاييز افتتاح مي‌شود
خبرگزاری آریا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه نسبت به گزارش بازدید از محله جوادیه واقع در منطقه 16 پایتخت واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری آریا ، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه شورا در واکنش به گزارش بازدید عضو کمیسیون برنامه و بودجه از محله جوادیه با بیان اینکه سد معبر به یک فرهنگ تبدیل شده است، اظهار کرد: اگر مردم از این افراد خرید نکنند که چنین شرایطی پیش نمی آید اما این موضوع به یک فرهنگ اشتباه تبدیل شده و عادی شده است.
وی با بیان اینکه تمام مسائل تخصصی و دغدغه ما وسایل حمل و نقل عمومی است، یادآور شد: کسی که در شورا مسئله شخصی با دیگری ندارد و همه دغدغه رفع مشکلات حمل و نقل عمومی هستند.
چمران همچنین تصریح کرد: می توان استفاده از دوچرخه در روزهای سه شنبه را مجدداً رواج داد و به جای اینکه دوچرخه ها زیر باد و باران از بین برود، بهتر است در صورت استفاده مردم از بین برود.
خبرگزاری آریا

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته این موضوع را مطرح کرد که اگر زمینی در اختیار آنها قرار بگیرد با توان خود و یا خیرین مدرسه ساز نسبت به ساخت مدارس و نوسازی آن اقدام خواهند کرد.
احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا تأکید کرد: با توجه به تشکیل هیئت امنای محلات انتظار می رود در زمان ارائه گزارشات یک نفر از اعضای هیئت امنا در شورا حضور پیدا کند.
نظافت خوب محلات در منطقه 16
مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا ضمن تقدیر از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برای بازدید از منطقه 17 و 18، گفت: مردم منطقه 15، 16، 19 و 20 نیز درخواست بازدید از این مناطق توسط رئیس جمهور را دارند؛ چراکه برخی مشکلات از جمله مشکل ریل های راه آهن و دکل های فشار برقی با حضور رئیس جمهور حل می شود.
وی ادامه داد: پیشنهاد بنده این است که موارد خارج از وظایف شهرداری نیز پیگیری شود تا بتوان این مشکلات را رفع کرد. ما در بازدید از منطقه 16 که روز گذشته انجام شد، دیدیم که نظافت محله به خوبی انجام شده بود.
خبرگزاری آریا
" alt="خبرگزاری آریا" width="100%" />

نظر شما