شناسهٔ خبر: 66417742 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

مرجع خرید سرورهای HP کجاست؟

اگر قرار باشد مختصری از کارکردهای سرورهای اچ پی بگوییم باید اشاره ای به مدیریت پایگاه داده ها، میزبانی برنامه ها و ارائه صفحات وب داشته باشیم. خرید سرور اچ پی در واقع به معنای ایجاد یک زیرساخت قوی و مستحکم در یک سیستم مدرن و تکنولوژیک است. این برند سرور در انواع سرور رک مونت ، تاور و بلید در دسترس است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرورهای HPE که به اختصار آن ها را سرورهای اچ پی نیز می نامند، جزو رده بالاترین سرورهایی شناخته می شوند که در حوزه های مختلفی چون صنعت، بازرگانی، فناوری و حوزه های اداری استفاده می شوند. این سرورها توانسته اند به خوبی قدرت خود را در زمینه پردازش داده ها و امنیت بالا به اثبات برسانند. بی دلیل نیست که این حجم از توجه و محبوبیت در طی سالیان اخیر به این سرورها معطوف شده است.

خرید سرور اچ پی

یکی از اصلی ترین دلایل برای خرید سرور اچ پی را می توان انعطاف پذیری و امنیت بالای این سرور در شرایط بحرانی دانست. این روزها که قابلیت اطمینان، عملکرد بالا و کارایی حرف اول را در دنیای سرورها می زنند، سرورهای اچ پی توانسته اند بهترین رتبه را در این زمینه ها کسب کنند. اگر قرار باشد مختصری از کارکردهای سرورهای اچ پی بگوییم باید اشاره ای به مدیریت پایگاه داده ها، میزبانی برنامه ها و ارائه صفحات وب داشته باشیم. خرید سرور اچ پی در واقع به معنای ایجاد یک زیرساخت قوی و مستحکم در یک سیستم مدرن و تکنولوژیک است. این برند سرور در انواع سرور رک مونت ، تاور و بلید در دسترس است.

خرید سرور اچ پی G11

سرور اچ پی G11 که به عنوان نسل یازدهم سرورهای اچ پی شناخته می شود در انواع مدل های مختلف به بازار عرضه شده است. بهره مندی از حافظه ابری، انجام کارهای سنگین، ظرفیت بالا و دارا بودن رابط تعاملی و ویژگی های امنیتی همگی در سرور اچ پی G11 دست به دست هم داده اند تا یک پکیج بی نقص در اختیار داشته باشیم. قابلیت های امنیتی TPM و HPE iLO خیال شما را از هر بابت آسوده خواهد کرد.

نکته مهمی که در خرید سرور اچ پی G11 باید به آن توجه داشته باشید، پردازنده سرور است که سنگین ترین بار را به دوش می کشد. تعداد پردازنده ها و تعداد هسته ها در کنار تعداد پاور و تعداد فن و نوع فضای ذخیره سازی از دیگر مواردی هستند که در این قیمت دخیل می باشند.

با خرید سرور اچ پی G11 مزایای زیادی نصیب شما می شود که از جمله آن ها می توان به مدیریت آسان شبکه توسط ادمین، سازگاری با هر کسب و کار، کاهش هزینه های تعمیرات و قابلیت توسعه پذیری در ذخیره سازی اشاره کرد. دانستن همین نکته که سرور اچ پی G11 نسبت به نسل قبلی خود 27 درصد توان پردازشی بالاتری دارد کافیست تا برای خرید سرور اچ پی G11 مصمم تر شوید.

قیمت سرور اچ پی G11

اگر بخواهیم ابهاماتی و سوالاتی که پیرامون قیمت سرور اچ پی وجود دارد را کمی بیشتر بشکافیم و شفاف سازی کنیم، باید پرده از پارامترهایی برداریم که هر کدام به نوعی در این قیمتگذاری دخیل هستند. به طور مثال قیمت سرور اچ پی G11 برگرفته از پارامترهای مهمی مانند حافظه قابل پشتیبانی، قابلیت ارتقا، تعداد تسریع کننده های قابل نصب روی سرور ، نوع و تعداد پردازنده هایی است که می توانید از خانواده های مختلف روی آن نصب کنید. بی شک این موارد و پارامترها بر حسب نیاز کسب و کار شما تعیین می شوند. در نتیجه هزینه ای که در نهایت پرداخت می کنید بر این مبنا خواهد بود.

در سرور اچ پی G11، تعداد کانال های بیشتری از ماژول حافظه نسبت به نسل های قدیمی تر پشتیبانی می شود و حافظه در دسترس نیز بیشتر است. در نتیجه منطقی به نظر می رسد که با افزایش قیمت روبرو باشیم. پشتیبانی از تعداد درایوهای بیشتر، پشتیبانی از دستگاه های دخیره سازی بیشتر و سرعت بیشتر مواردی هستند که به تغییرات قیمت سرور اچ پی G11 در مقایسه با نسل های قبلی دامن می زنند.

کلام پایانی

کمپانی اچ پی با بهره گیری از تخصص و دانش مهندسین خبره، اصولی ترین پیکر بندی ها را برای سرورهای اچ پی در نظر گرفته است. با این حال نمی توان منکر این قضیه شد که موارد مهمی مانند نوسانات نرخ ارز، تغییرات قیمت بازار، نوسان در میزان عرضه و تقاضا، سال عرضه و نرخ تورم در قیمت سرور اچ پی بی تاثیر است. به طور کلی سرورهای اچ پی یکی از خوش قیمت ترین و قابل اعتماد ترین سرورهای بازار هستند که تا به امروز بیشترین نرخ رضایت کاربران را کسب کرده اند. شما می توانید برای استعلام قیمت سرور HP و خرید سرور اچ پی G11 با کارشناسان رسام سرور در تماس باشید.

آنچه دیگران می خوانند
  • آغاز واریز دو یارانه 2/500/000 تومانی و 640 هزارتومانی بحساب مردم | دهک به دهک پیامک‌ های واریزی یارانه معیشتی ارسال خواهد شد

  • هدیه بزرگ همراه اول و ایرانسل؛ 1 تا 100 گیگ اینترنت رایگان به هر ایرانی | کد دستوری فعالسازی اینترنت نامحدود + کد و آموزش فعالسازی

  • تمدید یارانه فجرانه 1/560/000 تومانی رئیسی از امروز | با کد دستوری زیر 660 هزارتومان کالابرگ اردیبهشت ماه خود را فعال کنید

  • فوری فوری/ آغاز فرصت یک هفته‌ای برای ثبت نام جاماندگان سهام عدالت | ورود به سامانه سهام عدالت با کد ملی + نحوه ثبت نام رایگان

  • توزیع بسته معیشتی 800 هزارتومانی امشب برای این خانوارها | با کد دستوری زیر از دولت یارانه معیشتی 1/200/000 تومانی بگیرید + کد دستوری

نظر شما