شناسهٔ خبر: 66414199 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

فعاليت 52 اکيپ راهداري در محورهاي استان همدان

صاحب‌خبر -
فعاليت 52 اکيپ راهداري در محورهاي استان همدان
خبرگزاری آریا - مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت 52 اکیپ راهداری در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: اکیپ راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقای ایمنی راه‌های استان برای سفرهای تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین راستا رفع 21 نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.
آهکی تصریح کرد: امسال برای اولین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع 2 اکیپ خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط محورهای همدان تسریع شود.
وی اظهار کرد: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون 3 اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به‌زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.
مدیرکل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان گفت: از جمله اکیپ های فعال در سطح راه‌های استان همدان شامل، اکیپ های: نصب و تعمیر تابلو و علائم، نصب و تعمیر گاردریل، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری، چاله گیری و لکه گیری، تعمیر و ساخت ابنیه فنی، احداث و تکمیل زیرگذر، آزاد سازی حریم، گشت‌های راهداری، رنگ آمیزی سرعت‌کاه و تقاطع‌ها، نصب و تعمیر چراغ‌های چشمک زن، شیار لرزاننده، و اکیپ های تعریض راه و پل هستند.

نظر شما