شناسهٔ خبر: 66403063 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

فرمانده جدید پایگاه هوایی نوژه همدان معرفی شد

امروز با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی آجا در استان همدان و فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه برگزار شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در این مراسم، با بیان اینکه پایگاه سوم شکاری شهید نوژه از بهترین پایگاه‌های نیروی هوایی کشور و نیز قلب تپنده رزمی و عملیاتی نیروی هوایی ارتش است، اظهار کرد: همواره این پایگاه در محافظت از ایران اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برد و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.

امیر سرتیپ ستاد حمید واحدی با اشاره به اینکه آماده کردن و به‌روزآوری هواپیماهای فرسوده در این پایگاه، یکی از توفیقات نظام است، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته تا نیرویی در تراز انقلاب اسلامی در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) باشد. 

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امروز به لطف خداوند متعال، درایت رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای نظامی، کشور ما در امنیت کامل قرار دارد.

استاندار همدان هم با بیان اینکه امروز کشور در اوج اقتدار، بالندگی و بازدارندگی کامل است و دشمن جرأت کوچکترین تعدی به مرزها را ندارد، اظهار کرد: جسارتی که رژیم منحوس صهیونیستی در کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران در دمشق به خرج داد، با پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق روبرو شد. 

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: رژیم منحوس صهیونیستی برای بقای عمر خود نیاز به جنگ و تجاوز دارد اما با عملیات وعده صادق، دشمن پیام را دریافت کرد که این افکار باطل و پریشان است.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه را به خاک و خون می‌کشد در حالی‌که ایران‌اسلامی حامی مردم بی‌گناه غزه است، خاطرنشان کرد: امروز در خیابان‌ها و دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان در مخالفت با استکبار جهانی ندای آزادی‌خواهی مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه را فریاد می‌زنند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: ایران‌اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه مقام‌ معظم‌ رهبری و توان نظامی فرزندان ایران همواره مرزها را از حملات مصون داشته و امروز شاهد هستیم به مدد نیروی لایزال الهی و رهبری داهیانه‌ مقام‌معظم‌رهبری کشور از وابستگی کامل نظامی به خود اتکایی رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه با وحدت و انسجام در بین نیروهای مسلح در استان مشکلی در رخدادها نداشتیم، یادآور شد: مجاهد سرافراز، پرتلاش و لایق امیر مرادبکی در طول مدت فرماندهی پایگاه شکاری شهید نوژه با اقتدار و جدیت امور را مدیریت کرد.

قاسمی‌فرزاد همچنین یادآور شد: در انتخابات دوازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان همدان از جمله استان‌هایی بود که خوشبختانه مشکل امنیتی نداشتیم و امنیت برقرار بود.

در این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد «مهدی کرمی» به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه معارفه و از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد «پرویز مرادبکی» در این سمت تقدیر شد.

منبع: ایسنا

نظر شما