شناسهٔ خبر: 66388906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کلوب| پرسپولیس حذف شد، استقلال نگران!

شاید در نگاه اول حذف پرسپولیس از جام حذفی باعث خوشحالی رقیب دیرینه یعنی استقلال شده باشد اما در اصل این آبی پوشان هستند که از این حذف تا حدودی نگران شدند.

صاحب‌خبر -

 پرسپولیس از امروز و پس از حذف از جام حذفی به تنها امید خود برای کسب جام یعنی لیگ و رقابت با استقلالی ها می چسبد و روی این ۶ بازی تمرکز می کند. اگر تا دیروز پرسپولیس برای دو جام رقابت می کرد و امید بسیاری برای کسب هر دوی آنها داشت، از امروز دیگر تنها به فکر رقابت با استقلال و منتظر لغزش این تیم برای ایستادن در صدر جدول و کسب جام دارد.

آبی پوشان که قبل تر از رقیب خود از جام حذفی کنار رفته و تمام هوش و حواس خود را به حفظ صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی پس از دو فصل داده بودند، حال رقیب را هم در شرایط مشابه دارند تا این شش هفته پایانی یک رنگ و بوی فینال گونه پیدا کند.

 استقلال که این فصل بیش از یک نیم فصل صدرنشین بوده و در حفظ صدر صاحب یک رکورد دیگر هم شده هرگز دوست ندارد که در هفته های پایانی تمام تلاش های چندین ماهه اش با یکی دو نتیجه بد از بین رفته ببیند و هوادارانش را مأیوس و ناراحت. جامی که خود را لایق ترین تیم برای کسب آن می دانند و سرنوشتش را در دست دارند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

نظر شما