شناسهٔ خبر: 66388202 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

حال پرسپولیس در این پست خوب نیست!

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی – مدافع راست سرخپوشان مدتی است از فرم مطلوب خود خارج شده و این مسئله احتمالا او را به درب‌های خروج باشگاه نزدیک کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، یکی از بازیکنانی که با خراب کردن پنالتی خود در دیدار مقابل آلومینیوم باعث شکست پرسپولیس و حذف این تیم از جام حذفی شد دانیال اسماعیلی‌فر بود و این مسئله باعث شده تا انتقاداتی از وی شکل بگیرد.

البته این تنها اشتباه بزرگ اسماعیلی‌فر در چند وقت اخیر نبوده و شادی عجیب و جنجالی او در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان یک جلسه محرومیت برای وی در پی داشته است.

محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اعمال خواهد شد و این مسئله حسابی هواداران پرسپولیس را شاکی کرده است که چطور باید یک بازیکن حرفه‌ای در این سطح باید با یک اشتباه مزحک، خود را از حضور در یکی از حساس ترین دیدار‌های سرخپوشان محروم کند؟

بی شک در صورت باخت و یا رقم خوردن نتیجه تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان، دوباره سیل انتقادات به سمت اسماعیلی‌فر روانه خواهد شد.

اگر اسماعیلی‌فر نتواند تا روزهای پایانی فصل اشتباهات خود را جبران کند بی شک پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی لیگ به جذب یک مدافع راست فکر خواهند کرد.

نظر شما