شناسهٔ خبر: 66377905 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شعارها مختص هواداران ما نیست

سیمئونه: بارها گفته‌ام اسپانیا مشکل اجتماعی دارد!

دیه‌گو سیمئونه شعارهای نژادپرستانه علیه نیکو ویلیامز در متروپولیتانو را محکوم کرد ولی گفت که این یک مشکل اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در جریان تقابل اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در لالیگا که با پیروزی 3-1 تیم تحت هدایت سیمئونه در خانه همراه بود، نیکو ویلیامز مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت. 

2015814

پیش از پایان نیمه نخست، هواداران اتلتیکو مادرید با توهین‌هایی نژادپرستانه، باعث شدند نیکو ویلیامز تمایلی به ادامه بازی نداشته باشد و به داور درخواست توقف بازی دهد. پس از مداخله‌های لازم و درخواست کوکه و گریزمان از هواداران برای متوقف کردن این رفتار، بازی ادامه پیدا کرد و چند دقیقه بعد، نیکو ویلیامز موفق به گلزنی شد. او پس از گلزنی، با اشاره به رنگ پوست خود خوشحالی کرد و به توهین‌ها واکنش نشان داد.

2015813

دیگو سیمئونه در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد شعارهای نژادپرستانه علیه نیکو گفت: «من این را بارها گفته‌ام که این یک مشکل بزرگ اجتماعی در اسپانیاست. این اتفاق فقط در ورزشگاه ما رخ نداده است. اگر این مسئله در خانه و خانواده‌ها حل شود و آموزش‌های لازم داده شود، به تدریج شرایط بهتر خواهد شد. ما باید یاد بگیریم در همه جنبه‌های زندگی پیشرفت کنیم. امیدوارم این وضعیت بهتر شود اما به تلاش همه بستگی دارد.»

نظر شما