شناسهٔ خبر: 66371993 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حجت الاسلام عباس درویشی در گفت وگو با تقریب:

جریان‌های سکولار تلاش دارند که دین را به نوعی تخطئه کنند

استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: جریان‌های سکولار تلاش دارند که دین را به نوعی تخطئه کنند و به نام اخلاق و دیگر شعارهای دلنشین و زیبا شریعت را منزوی و به یک مقوله فردی تبدیل و بعد از آن کمر به از بین بردن دین ببندند.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام عباس درویشی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی همه ما، عنوان کرد: حرکت در مسیر قرآن و فرامین دینی و مذهبی می‌تواند باعث سعادت دنیوی و اخروی همه ما شود.
 
این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: بنابراین شایسته است که خانواده‌ها توجه لازم و کافی به تربیت قرآنی فرزندان خود داشته باشد.
 
حجت الاسلام درویشی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که کانون اندیشه و تفکر اسلامی همین حوزه‌های علمیه اهل تشیع و اهل سنت می‌باشند بنابراین برای به حاشیه بردن حوزه‌های علمیه و اشاعه تفکر سکولار در آنها تلاش بسیاری دارد، لذا شایسته است که طلاب مواظب باشند که در مسیر جریانات منحرف و حاشیه‌دار قرار نگیرند.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: جریان‌های سکولار تلاش دارند که دین را به نوعی تخطئه کنند و به نام اخلاق و دیگر شعارهای دلنشین و زیبا شریعت را منزوی و به یک مقوله فردی تبدیل و بعد از آن کمر به از بین بردن دین ببندند.
 
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ما در اسلام حوزه سکولار نداشته و نداریم و بی شک کسانی که با افکار خود در حوزه‌های علمیه به دنبال تبلیغ تفکر و جریانات سکولار هستند را باید افرادی وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه و دشمن دانست.
 
انتهای پیام/

نظر شما