شناسهٔ خبر: 66365361 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳
زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند
تماشاخانه
اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)

اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)

logo-vid

کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

نظر شما