شناسهٔ خبر: 66360884 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس ؛ مقصر اصلی شکست تلخ ؟

صاحب‌خبر -

شفقنا-  تعویض های بد ونابجای پرسپولیس زمینه ساز برتری آلومینیوم شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، پرسپولیس یک سورپرایز تلخ برای هواداران خود داشت. سرخ پوشان شانس اصلی قهرمانی در جام حذفی بودند اما بار دیگر در ضربات پنالتی و  این بار برابر آلومینیوم شکست خوردند.

آلومینیوم نشان داده است که بهتر از هر حریفی راه بردن پرسپولیس را در اراک بلد است و لقب گربه سیاه پرسپولیس کاملا برازنده این تیم است.

پرسپولیس در دیدار برابر آلومینیوم عملکرد خوبی به ویژه در فاز هجومی از خود نشان داد. شاگردان اوسمار بازی را بسیار خوب آغاز کردند و با دو گل از آلومینیوم پیش افتادند اما تیم اراکی در دقایق پایانی کامبک شیرینی زد و هر دو گل را جبران کرد. پرسپولیس در وقت های اضافی دوباره با دو گل از شاگردان حسینی پیش افتاد اما بازهم تیم میزبان کامبک زد.

نکته جالب اینکه در ضربات پنالتی هم دوباره پرسپولیس پیش افتاد اما نماینده اراک ناامید نشد و این بار نه تنها جبران کرد بلکه گل پیروزی را هم زد و قهرمان شد.

در شکست تلخ پرسپولیس دلایل زیادی نقش دارند از جمله آمادگی بالای حریف، نبود تمرکز در بین بازیکنان پرسپولیس و البته شانس که همیشه در ضربات پنالتی دخیل است اما بدون شک اصلی ترین دلیل شکست پرسپولیس در این بازی اوسمار است.

سرمربی سرخ پوشان تعویض های بسیار بدی داشت. نکته ناامید کننده درباره اوسمار اینکه قبل از آنکه بازی به پایان برسد بازیکنان اصلی و کلیدی تیم را بیرون کشید و به نظر می رسد که کار آلومینیوم را تمام شده می دانست.

تعویض ترابی، خدابنده لو، عبدالکریم حسن و اورنوف باعث شد تا آلومینیوم کاملا سوار بر بازی شود. عبدالکریم حسن و اورنوف از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در این بازی بودند و به محض آنکه بیرون رفتند تیم آلومینیوم جلو کشید و اتفاقا از همان نقطه ای که مدافع قطری بازی می کرد فشار آلومینیوم بیشتر شد و شاگردان حسینی دو گل به ثمر رساندند.

تعویض های اوسمار در  این بازی اصلا مناسب نبودند هر چند که سینا اسدبیگی یک گل دیدنی به ثمر رساند. اگر اوسمار تیم برنده و بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار را بیرون نمی کشید قطعا پرسپولیس می توانست در همان پایان ۹۰ دقیقه کار را تمام کند و پیروز این بازی شود و به همین خاطر میتوان انگشت اتهام را در درجه نخست به سمت این سرمربی برزیلی گرفت که برخلاف دیدارهای قبلی در این بازی تعویض های او جواب نداد.

نظر شما