شناسهٔ خبر: 66357762 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

اسکای نیوز عربی: بمباران اسرائیل در نصیرات 8 شهید و ده‌ها زخمی در پی داشت

صاحب‌خبر -

شفقنا- سحرگاه روز شنبه، نیروهای رژیم صهیونیستی دو خانه مسکونی در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کرده‌اند که در نتیجه آن هشت نفر شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند و دو شهروند فلسطینی دیگر نیز در غرب جنین به شهادت رسیدند.

به گزارش شفقنا؛ وبگاه اسکای نیوز عربی نوشت: «منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که جنگنده‌های اسرائیلی یک خانه مسکونی در محله سلطان در اردوگاه نصیرت را هدف قرار داده که منجر به شهادت هشت شهروند از جمله یک نوزاد دختر شد و همچنین بمباران یک خانه در کمپ توسط نیروهای اسرائیلی حدود 30 نفر دیگر مجروح شده‌اند».

خبرگزاری فلسطینی «وفا» نیز گزاش داد که منابع محلی از تشدید بمباران منطقه المغرقه در وسط نوار غزه خبر داده و اعلام کردند که ارتش اسرائیل با بمباران محله شجاعیه، دست‌کم سه خانه را هدف قرار دادند.

بر اساس آخرین آمار، تعداد قربانیان نوار غزه از هفتم مهرماه گذشته به 34 هزار و 305 نفر رسیده است که اکثریت آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، این در حالی است که تعداد زخمی‌ها به 77 هزار و 293 نفر رسیده است و هزاران قربانی همچنان زیر خاک هستند و نیروهای اسرائیلی مانع از رسیدن خدمه آمبولانس و دفاع شهری به آنها می‌شوند.

این خبر را در وبگاه اسکای نیوز عربی ببینید

نظر شما