شناسهٔ خبر: 66353876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی سیلاب اخیر صورت گرفت؛

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا

بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: راه های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده که با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله جلال زاده صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب چندین روز گذشته، تعداد ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین به صورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی بکارگیری شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده و با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آب نماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

جلال زاده در پایان سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی‌های محترم با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و افزود مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

نظر شما