شناسهٔ خبر: 66352811 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

زن جوان شوهر سابقش را در یک درگیری با چاقو کشت و فرار کرد

اقتصادنیوز: اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله «ملاباشی» شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ «سبلان» در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از روزنامه ایران سرهنگ سعید یوسفی‌فعال، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت:  با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد. ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است. 

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما