شناسهٔ خبر: 66343926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی‌:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

تبریز-وزیر راه و شهرسازی گفت: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

نظر شما