شناسهٔ خبر: 66338681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر علمی پژوهشی بسیج شهرستان تنگستان:

عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است

بوشهز- مدیر علمی پژوهشی بسیج شهرستان تنگستان گفت: عملیات وعده صادق مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی و جهان اسلام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظلومی عصر پنج شنبه در دیدار با فرماندهی و پرسنل سپاه امام علی علیه السلام شهرستان تنگستان، در پی عملیات ظفرمندانه و موفقیت آمیز وعده صادق و تبریک سالروز تشکیل سپاه اظهار داشت: اقدامات علمی و عملی فرماندهی و پرسنل سپاه در تجلی افق‌های مورد انتظار مقام عظمای ولایت، تحسین برانگیز و عملیات وعده صادق مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی و جهان اسلام است.

مدیر علمی پژوهشی بسیج شهرستان تنگستان افزود: پیامد تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات غرور آفرین وعده صادق که با فرمان تاریخی و با صلابت فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) صورت گرفت، در هم شکستن ابهت ابرقدرت‌های پوشالی و تغییر معادلات جهانی در سطح وسیع است..

وی اذعان داشت، تغییر نگرش بین اللملی نسبت به رژیم غاصب در مسائل سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی در همه سطوح و افول این رژیم منحوس و سردمداران قلدر آن از پیامدهای غیر قابل انکار این عملیات پیروزمندانه است.

مظلومی خاطر نشان کرد: موفقیت امروز در عرصه‌های هوا فضا و موشکی سپاه که سبب در هم کوبیدن دژ صهیونیست و فرو ریختن هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب، آمریکای جهان خوار و متحدان جنایتکارشان شد، حاصل تلاش‌های مجاهدانه دانشمند شهید حسن طهرانی مقدم، پدر علم موشکی ایران و همرزمان بزرگوارشان بود که با تفکر ولایی، انقلابی و جهادی در آمیخته بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرفت‌های شگرف سپاه در علوم مهندسی موشکی و پهپاد، لیزر و فوتون، نانو تکنولوژی، پزشکی، طراحی شناورها مایه‌ی مباهات است.

در این دیدار که با همراهی رئیس دانشگاه پیام نور و مسئول خانه نخبگان بسیج شهرستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان انجام شد از پرسنل سپاه و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

نظر شما