شناسهٔ خبر: 66322978 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خانواده شهدا و جانبازان از سرمايه‌هاي عظيم کشور هستند

صاحب‌خبر -
خانواده شهدا و جانبازان از سرمايه‌هاي عظيم کشور هستند
خبرگزاری آریا - مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران در دیدار با خانواده های معزز شهدای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان عنوان کرد: دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده های شهدا، یک وظیفه و توفیق الهی بوده است.

به گزارش خبرگزاری آریا (اصفهان)، مصطفی رحیمیان مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران از خانواده شهدا و جانبازان در سفر به استان اصفهان و دیدار با هفت خانواده شهید این استان اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و تجلیل از مقام این عزیزان کمترین کاری است که انجام می‌شود.
وی افزود: ما امنیت وآسایش امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم در عمل و گفتار رهرو صدیق شهدا باشیم.
مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران با بیان این‌که ایستادگی شهدا و شهامت آن‌ها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است، اظهار کرد: تکریم خانواده‌های شهدا، تجلیل از ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رحیمیان در دیدار با خانواده های شهداءچ و ایثارگران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به این مطلب که دیدار و سرکشی به خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران؛ جزئی از اهداف و دغدغه های مهندس داریوش امانی، مشاور وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است گفت: بازماندگان شهداء، ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند و همه مسئولان باید با افتخار و سربلندی در خدمت‌گزاری به آنان پیش قدم شده و ایثار آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.
گفتنی است در دیدار مصطفی رحیمیان مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور ایثارگران و علیرضا جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با هفت خانواده شهید، لوح تقدیری به پاس قدردانی از خانواده‌ های معزز شهدا از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به خانواده شهید حسین زرگر و شهید رفیعی در شهرستان خور و شهید یزدانی و شهید صفری و شهید مدنیان و شهید نوروزی در شهرستان نائین و شهید الفت در شهرستان اصفهان تقدیم شد.
در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایا از طرف معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یاد و خاطره این از خود گذشتگی ها و ایثارگری ها را ارج نهادند.

نظر شما