شناسهٔ خبر: 66322389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر خبر داد؛

اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم

بوشهر-مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر گفت: قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها، در آئینی در فرمانداری دیلم امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر چهارشنبه در آئین امضای قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها (FTTx) در دیلم اظهار کرد: طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها یکی از روش‌های دسترسی به اینترنت ثابت است که به جای تمام یا بخشی از کابل مسی از کابل‌های فیبر نوری بهره می‌برد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر افزود: توسعه شبکه فیبرنوری و ایجاد زیرساخت ارتباطی مناسب و دسترسی مردم به ارتباطات پرسرعت، با کیفیت و امن از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

سملیان با بیان اینکه تمامی خانوارهای شهرهای دیلم و امام حسن از این طرح بهره مند می‌شوند، گفت: زمان اجرای این طرح فیبر نوری ۶ ماه پیش بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها بین شهرداری‌های دیلم و امام حسن و شرکت ایرانسل در راستای هوشمندسازی این شهر به امضا رسید.

وی در پایان با تجلیل از تلاش‌های فرماندار شهرستان دیلم افزود: شهرداری‌های دیلم و امام حسن تمام همکاری لازم را با شرکت ایرانسل خواهند داشت تا در مدت مشخص شده در قرارداد، پروژه اجرایی و به مردم دیلم و امام حسن تقدیم شود.

نظر شما