شناسهٔ خبر: 66297520 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

راستینه در تشریح نشست کمیسیون فرهنگی؛

کمیسیون فرهنگی تمام دستگاه‌ها را در جهت حمایت از فراجا برای اجرای قانون عفاف و حجاب فراخواند

صاحب‌خبر -
کمیسیون فرهنگی تمام دستگاه‌ها را در جهت حمایت از فراجا برای اجرای قانون عفاف و حجاب فراخواند
خبرگزاری آریا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی از حضور اعضای کمیسیون متبوعش در فرماندهی فراجا خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست صمیمی با سردار رادان فرمانده فراجا و با تقدیر از پلیس، بر تداوم فعالیت‌های این نهاد امنیتی در حوزه عفاف و حجاب سفارش کردند.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی در تشریح نشست (دوشنبه 3 اردیبهشت ماه) کمیسیون فرهنگی، گفت: نمایندگان در نشست صبح کمیسیون، جداول بودجه‌ای را مد نظر قرار دادند، در این جلسه پیشنهادات ویژه‌ای برای جداول لایحه بودجه مطرح شد و در نهایت بعد از بررسی مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت.
نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم به حضور اعضای کمیسیون در فرماندهی محترم فراجا اشاره کرد و اظهار داشت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست صمیمی با سردار رادان فرمانده فراجا و با تقدیر از پلیس، بر تداوم فعالیت‌های این نهاد امنیتی در حوزه عفاف و حجاب سفارش کردند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه کمیسیون متبوعش با پیام روشن حفظ کیان خانواده نقش حمایتی خود را در خصوص لایحه عفاف و حجاب ایفا می‌کند، اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی ضمن پیگیری اجرای قانون مذکور توسط سایر دستگاه‌ها، ظرفیت لازم در جهت تحقق این قانون را فراهم می‌کند، در این جلسه به نقش بانوان به عنوان محور و کیان خانواده بسیار توجه و مقرر شد این مسئله از طرف همه دستگاه‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.
وی در ادامه با اشاره به زیست عفیفانه خانواده‌های ایرانی که از تاکیدات اعضای کمیسیون در این نشست صمیمی بود، یادآور شد: اعضای کمیسیون فرهنگی تلاش کردند ضمن تقدیر از فرمانده فراجا همه دستگاه‌های مسئول را در اجرای قانون عفاف و حجاب پای کار بیاورند.
راستینه با تاکید بر اینکه حفظ کیان خانواده از پیشنهادات اعضای کمیسیون فرهنگی در این نشست صمیمی بود، اظهار داشت: با حراست از کیان خانواده و حرکت به سمت زندگی ایرانی و اسلامی شاهد کاهش بخشی از ناهنجاری‌ها جامعه خواهیم بود./
پایان پیام

نظر شما