شناسهٔ خبر: 66250542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

پیروزی دوم ایران برابر بحرین سخت‌کوش؛

تیم ملی با کامبک صعود کرد

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی ۵ بر ۳ مقابل بحرین، صعودش را به مرحله حذفی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قطعی کرد.

صاحب‌خبر -
تیم ملی با کامبک صعود کرد

فرهیختگان آنلاین: تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برابر بحرین قرار گرفت و در جدالی دشوار از سد حریف خود گذشت تا با ۶ امتیاز جواز صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را کسب کرد.

تیم ملی در شرایطی با نتیجه پنج بر سه در این دیدار به پیروزی رسید که با ترکیب ابتدایی مسعود محمدی، علیرضا رفیعی‌پور، مهدی کریمی، علی‌اصغر حسن‌زاده و سعید احمدعباسی به مصاف بحرین رفت. شاگردان وحید شمسایی بازی را هجومی آغاز کردند اما با بدشانسی و نمایش درخشان دروازه‌بان بحرین روبه‌رو شدند. در ادامه نیز در دقیقه ۱۲ نیمه نخست بازیکنان بحرین توسط سلمان احمد به گل بازی رسیدند و از ایران پیش افتادند. ثانیه‌هایی بعد این علیرضا رفیعی‌پور بود که روی پاس زیبای احمد حسن‌زاده توانست بازی را به تساوی بکشاند. اما این پایان کار نبود و صالح احمد گل دوم بحرینی‌ها را هم به ثمر رساند تا تیم ملی با شکست در نیمه اول بازی، زمین را ترک کند.

نیمه‌دوم با گل تساوی ایران روی ضربه مهدی کریمی آغاز شد. دقایقی بعد نیز احمد عباسی گل سوم بازی را به ثمر رساند. هر چند این پایان کار نبود و باز هم بحرینی‌ها کار را به تساوی کشاندند تا در ۱۰ دقیقه آخر بازی کار گره بخورد. اما در حالی شرایط برای یاران شمسایی سخت شده بود، شوت زیبای بهروز عظیمی گل چهارم ایران را ثبت کرد و در دقایق پایانی بازی، احمد عباسی نمایش درخشانش را تکمیل کرد و روی اشتباه بحرینی‌ها گل پنجم ایران به ثمر رساند.

پیروزی دوم شاگران آقای گل اسبق فوتبال جهان، تیم ملی را صدرنشین گروه کرد، اما ضعف مشهود خط دفاعی تیم می‌تواند در ادامه رقابت‌ها و برابر رقبای باکیفیت‌تر دردسرساز شود. همچنین کویت با چهار و افغانستان با یک امتیاز در رده‌های دوم سوم هستند. بحرین هم با دو شکست و بدون امتیاز قعرنشین گروه چهارم رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیاست.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه سه بر یک افغانستان را شکست داده بود و بحرین نیز، نتیجه را دو بر یک به کویت واگذار کرد.

نظر شما