شناسهٔ خبر: 66250149 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

روسیه: کمک‌های آمریکا به اسرائیل به تشدید تنش‌های بی‌سابقه در خاورمیانه می‌انجامد

صاحب‌خبر -

شفقنا- وزارت خارجه روسیه به تصویب ارائه کمک‌های نظامی از سوی آمریکا به رژیم صهیونیستی و اوکراین واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از المیادین، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد اقدام ایالات متحده در ارائه کمک‌های نظامی بیشتر به اوکراین، اسرائیل و تایوان باعث عمیق‌تر شدن بحران‌های جهانی خواهد شد.
وزارت خارجه روسیه تصریح کرد ادامه ارائه کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین گامی است که برابر با حمایت مستقیم از تروریسم است.

وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد ایالات متحده از طریق موافقت با حمایت نظامی از تایوان، در امور چین دخالت می‌کند.

وزارت خارجه روسیه همچنین عنوان داشت ارائه کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل باعث تشدید تنش‌های بی‌سابقه در خاورمیانه خواهد شد.

در همین حال، کرملین نیز اعلام کرد که تصویب کمک‌ها به اوکراین باعث افزایش ثروت ایالات متحده و افزایش ویرانی در اوکراین و کشتار تعداد بیشتری از اوکراینی‌ها به دلیل نظام کی‌یف می‌شود.

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه های مربوط به کمک های امنیتی نزدیک به صد میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را به تصویب رساند.

شبکه خبری «الشرق» عربستان سعودی شامگاه امروز (شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که با وجود مخالفت های شدید برخی جمهوری خواهان تندرو، مجلس نمایندگان آمریکا با پشتیبانی گسترده هر دو حزب دمکرات و جمهوری خواه، یک بسته قانونگذاری به ارزش ۹۵ میلیارد دلار برای کمک امنیتی به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد.

نظر شما