شناسهٔ خبر: 66249480 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان:

ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می‌کنیم

حوزه/ نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان با تأکید بر اینکه اسرائیل یک موجودیت تروریستی و نامشروع است، اظهار داشت: ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، «لیاقت بلوچ» نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان و عضو سابق مجلس ملی این کشور گفت: ایران طبق قوانین بین المللی حق دفاع از خود را داشت. اسرائیل یک موجودیت تروریستی و غیرقانونی است. اسرائیل برای صلح جهانی بسیار خطرناک شده و بارها ایران را هدف قرار داده و با هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق فرماندهان این کشور را به شهادت رسانده است.

او با تأکید بر اینکه ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: اعلام ایران مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات تنبیهی، بیانگر این واقعیت است که عملیات مورد نظر به اهداف خود رسیده است.

وی افزود: طبیعی بود که ایران اقدامی انجام دهد، بنابراین ما معتقدیم که ایران این حق را داشت و از حق خود استفاده کرد و ابهت و قدرت اسرائیل را با خاک یکسان کرد.

او ادامه داد: به نظر من وزارت امور خارجه پاکستان موضع ضعیفی اتخاذ کرده و مردم پاکستان از این موضوع عصبانی هستند. در این اتفاق به جای موضع‌گیری ضعیف، باید اسرائیل را به وضوح محکوم کنند.

نظر شما