شناسهٔ خبر: 66243592 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است

ساری- مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به عنوان محلی برای انتقال فرهنگ جهاد و مقاومت یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صمد بهرامی بعدازظهر شنبه در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران محلی برای انتقال فرهنگ جهاد و مقاومت به نسل امروز و آینده است، گفت: وظیفه داریم در این زمینه تلاش کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در جنگ ترکیبی قرار داریم نباید کار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران روی زمین بماند و باید برای تکمیل و بهره برداری آن مجاهدت کنیم.

این مسئول با عنوان اینکه دشمن مهد کودک‌ها را مورد هدف قرار داده است و اعتقادات و باورهای دینی ما را زیر سوال برد، اذعان داشت: کار فرهنگی در این حوزه باید با جدیت پیگیری شود و با فعال کردن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در این بخش اهداف محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر عملیاتی کردن مباحث اعتقادی در دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یک ظرفیت فرهنگی و فضای معنوی است و مسؤولان باید نسبت به تکمیل آن جدیت داشته باشند.

حجت الاسلام عیسی رضایی مسؤول مشارکت در روحانیت دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات حوزه روحانیت بر لزوم شناسایی و حمایت از طلاب و روحانیون نخبه در عرصه‌های مختلف و هم افزایی با این اداره کل در راستای پیشبرد اهداف و مأموریت‌های حوزه دفاع مقدس تأکید کرد.

نظر شما