شناسهٔ خبر: 66234722 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استقبال فلسطینی‌ها از اشغالگران در اردوگاه طولکرم با بمب‌های دستی

نیروهای مقاومت همزمان با یورش عناصر صهیونیست به شهرهای کرانه باختری وارد عمل شده و مانع از پیشروی این متجاوزان اشغالگر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش شبکه فلسطین الیوم بامداد امروز درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در ورودی اردوگاه طولکرم به وقوع پیوست.

عناصر صهیونیست در ورودی اردوگاه طولکرم با بمب‌های دستی مورد استقبال نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

در همین راستا گردان‌های قدس اعلام کردند که در واکنش به شهادت محمد جابر یکی از فرماندهان نیروهای مقاومت، پادگان صهیونیستی سالم را هدف قرار دادند.

جابر یکی از فرماندهان نیروهای فلسطینی در طولکرم بود که در جریان درگیری‌های ۱۸ ساعته با عناصر صهیونیست بعد از محاصره اردوگاه نورشمس به شهادت رسید.

بعد از شهادت محمد جابر نیروهای ملی و اسلامی در طولکرم عزای عمومی اعلام کردند.

نبرد نیروهای مقاومت فلسطین با عناصر اشغالگر در کرانه باختری و نوار غزه در حالی ادامه دارد که روز گذشته روزنامه عبری زبان معاریو و پایگاه خبری عبری واللا اذعان کردند که رژیم صهیونیستی قادر به نابودی حماس نیست.

پایگاه خبری واللا گزارش که تصویر پیروزی کاملی که نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست و پس از گذشت بیش از نیم سال از جنگ، کابینه رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته سیاست یا استراتژی مرحله بعد از جنگ را ارائه دهد.

منبع مذکور اشاره کرد که در چنین شرایطی، حماس ثابت و پابرجا مانده و دوباره به قدرت بازگشته است و نتانیاهو بخاطر عدم فروپاشی ائتلاف دولتی خود، از اتخاذ تصمیمات سیاسی سخت خودداری می‌کند و همه را بلاتکلیف نگه داشته است.

نظر شما