شناسهٔ خبر: 66232854 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آقاتهرانی در واکنش به انهدام ریزپرنده‌های مشکوک توسط پدافند هوایی مطرح کرد:

تلاش مذبوحانه اسرائيل براي بازسازي چهره درهم‌شکسته از «وعده صادق»

صاحب‌خبر -
تلاش مذبوحانه اسرائيل براي بازسازي چهره درهم‌شکسته از «وعده صادق»
خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است عملیات «وعده صادق» هیمنه اسرائیل که با تبلیغ گنبد آهنین به وجود آمده بود را شکست و امروز پرواز صرفا چند ریزپرنده مشکوک که با برخورد پدافند هوایی کشورمان روبرو می‌شود، نمی‌تواند این چهره درهم شکسته را بازسازی کند.

مرتضی آقاتهرانی به گزارش سرویس سیاسی آریا در گفت‌ وگو با خانه ملت، با اشاره به شکست فاحش صهیونیست ها در جریان عملیات «وعده صادق»، گفت: آنها همواره تمامی کشورها را از گنبد آهنین خود می ترساندند و با همین ایجاد ترس اقدام به کشتار همه جانبه می کردند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حملات و نوع برخورد اسرائیلی ها نشان می دهد که آنها مرد مبارزه نیستند، عنوان کرد: اگر صهیونیست ها سر نترس داشتند و برای جنگ آماده بودند با رزمندگان مقاومت مبارزه می کردند اما اکنون می بینیم که زنان، کودکان و افراد مسن و همینطور مکان های عمومی همچون مدارس و بیمارستان ها را هدف قرار می دهند.
وی در ادامه به پرواز درآمدن ریزپرنده هایی در آسمان اصفهان را از جمله برنامه های صهیونیست ها برای ایجاد ترس دانست و افزود: مردم بدانند در اصفهان و هیچ کجای ایران خبری از تحرکات دشمن نیست و صداهایی هم که شنیده شد صرفا از پدافند هوایی خودمان بود که ریزپرنده های مشکوکی از داخل خاک ایران و از سوی مزدوران اسرائیلی ها به پرواز درآمده بود مورد هدف قرار داد و هیچ اتفاقی در حد جنگ رخ نداد.
آقاتهرانی ادامه داد: اسرائیلی ها حاج قاسم سلیمانی را که مهمان عراق بود ترور کردند و سردار زاهدی که در کنسولگری به عنوان منطقه ای امن حضور داشت مورد هدف قرار دادند که به هیچ وجه نشان دهنده قدرت آنها نیست؛ قدرت صرفا در میدان جنگ به رخ کشیده می شود که آنها بزدل تر از آن هستند که وارد آن شوند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بنا باشد حاکمیتی در جایی مستقر شود نیاز به زمین دارد اما تمامی زمین های صهیونیست ها غصبی است و افرادی را از سراسر دنیا جمع کرده اند تا به جمعیت رژیم خود بیافزایند و امروز نیز دیگر آن اقتداری که دم از آن می زدند را ندارند و رسانه ها نیز نمی توانند کمکی به آنها کنند آن هم در شرایطی که امروز ایران به عنوان ابرقدرت مطرح شده است./
پایان پیام

نظر شما