شناسهٔ خبر: 66230158 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

راهپیمایی مردم قم در حمایت از پاسخ قاطع ایران به جنایات اسرائیل

19 دی آنلاین: مردم متدین و انقلابی قم پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی باشکوه حمایت قاطع خود را از پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی دراین کشور اعلام کردند.

صاحب‌خبر -
نمازگزاران قم در این راهپیمایی باشکوه که پلاکاردهایی با عنوان تشکر از نیروهای مسلح در دست داشتند،‌ عملیات غرور آفرین "وعده صادق" که هیمنه رژیم اشغالگر قدس را فرو ریخت را باعث عزت و سربلندی مسلمانان جهان و خوشحالی مردم مظلوم غزه دانستند.
مردم قدرشناس و همیشه در صحنه قم با در دست داشتن تصاویری از امام راحل و مقام معظم رهبری،‌ پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و فلسطین، شعارهایی چون مرگ بر آمریکا،‌ مرگ بر اسرائیل،‌ نیروهای مسلح تشکر تشکر و حیدر حیدر، حمایت خود از مردم مظلوم غزه تا پیروزی کامل را اعلام کردند.
"ارتشی و سپاهی یک لشگر الهی"، "ما منتقم خون شهیدان هستیم،‌ در راه وطن خوف نداریم که ما فرزند خاک ایران هستیم"،‌ "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" از دیگر شعارهای مردم متدین و انقلاب قم در این راهپیمایی بود.
راهپیمایی مردم قم از میدان جانبازان در نزدیکی محل برگزاری نمازجمعه قم به سمت چهارراه شهدا برگزار که دراین اجتماع باشکوه پرچم‌های آمریکا و اسرائیل غاصب به آتش کشیده شد.
راهپیمایی باشکوه مردم قم به منظور حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی، نسبت به پاسخ دندان‌شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به حریم کنسولگری سفارت ایران اسلامی در کشور سوریه و حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه قهرمان که مقاومت آنان مردم جهان را حیرت‌زده کرده، پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان برگزار شد.
در پایان این راهپیمایی،‌ اجتماع کنندگان در چهار راه شهدای قم بار دیگر با اصول و آرمان‌های بنیادین نظام اسلامی، شهیدان و امام شهدا پیمان بستند و تبعیت خود را از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

نظر شما