شناسهٔ خبر: 66219876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل استاندارد البرز:

واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند

کرج- مدیرکل استاندارد استان البرز واحدهای تولیدی را در زمان تحریم ظالمانه امپریالیسم جهانی، جهادگران عرصه صنعت و استاندارد عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی عصر پنج شنبه در بازدید سرزده از یکی از واحدهای تولیدی سرآمد در عرصه صنعت و استاندارد، واحدهای تولیدی را در زمان تحریم ظالمانه امپریالیسم جهانی، جهادگران عرصه صنعت و استاندارد عنوان کرد.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: این جهادگران با سخت کوشی و خوداتکایی به دانش بومی و پژوهشگران و محققان داخلی، صنایع کشور را با استانداردهای روز دنیا همگام می‌کنند و در خط مقدم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتری قرار دارند.

وی مطرح کرد: انجام ارزیابی و بازرسی کارشناسی با دقت حداکثری، تحلیل نقاط ضعف و قوت و همچنین شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در تولید فرآورده‌های باکیفیت منجر به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: شعارهای انتخابی مقام معظم رهبری همیشه نصب العین مدیران اجرایی بوده و شعار امسال نیز با توجه به ویژگی‌های ذاتی آن و ارتباط ویژه با تولید، مصباح الهدی صنعت و استاندارد است.

نظر شما