شناسهٔ خبر: 66214836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دفاع همسر این ستاره با عکسی جنجالی/ انتقادات او همیشه سازنده است!

همسر ایلکای گوندوغان عنوان کرد که انتقادات این ستاره همواره در جهت رشد و پیشرفت تیمش است.

صاحب‌خبر -

ایلکای گوندوغان، کاپیتان سابق منچسترسیتی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد پس از شکست ۴-۱ بارسا مقابل پاری‌سن‌ژرمن و حذف از مرحله یک‌چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان به انتقاد از بازیکنان تیم پرداخت. گوندوغان از رونالد آرائوخو به خاطر کارت قرمزی که گرفت به شدت انتقاد کرد و نحوه عملکردهای لواندوفسکی و ژوائو کانسلو را نیز ضعیف دانست. حرف‌های گوندوغان سر و صدای زیادی به پا کرد و انتقادات زیادی را در پی داشت. در حالیکه ژول کونده و سرژی روبرتو نیز از جمله کسانی بودند که عنوان کردند «بارسا به عنوان یک تیم پیروز می‌شود یا شکست می‌خورد و ما با هم به موفقیت می‌رسیم.»

سارا گوندوغان در دفاع از شریک زندگی خود صحبت کرده و در کنار تصویر همسرش در حال بالا بردن جام لیگ قهرمانان اروپا به عنوان کاپیتان سیتی نوشت: «او مردی سخت‌کوش است و نظرات فوتبالی او برای پیشرفت تیم است و برای تیمش هرکاری می‌کند. ذهنیت او ذهنیت برنده سه‌گانه است.»

این اولین بار نیست که سارا به دفاع از همسرش می‌پردازد و پیش از این بارها به کسانی که عنوان می‌کردند گوندوغان در نوکمپ ناآرام و ناراضی‌ست پاسخ کوبنده داد.

در همین رابطه: جنگ داخلی در رختکن بارسلونا/ گوندوغان زیرآب ۳ ستاره را زد

دفاع همسر این ستاره با عکسی جنجالی/ انتقادات او همیشه سازنده است!

نظر شما