شناسهٔ خبر: 66214600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل، گفت: رویکرد سازمان نوسازی و تجهیز مدارس تکمیل پروژه‌‌های نیمه‌تمام آموزشی در استان ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد محمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز در اردبیل، اظهار داشت: جشنواره خیران مدرسه‌‌ساز در گام بیست و ششم در اواخر اردیبهشت و 27 دومین ماه از سال برگزار خواهد شد که دانشگاه محقق اردبیلی میزبان این رویداد خواهد بود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در این جشنواره خیران از سراسر کشور حضور پیدا کرده و در کنار آن از صنعتگران، مدیران بانک‌‌ها و سایر متمولان بازار و اصناف دعوت کنیم تا در قالب مسئولیت اجتماعی در اجرای این پروژه‌ها کمک کنند.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: توانمندسازی مجموعه نوسازی مدارس با هدف احداث واحدهای آموزشی جز رویکردهای اصلی است و امسال تمام تلاش ما بر پروژه‌‌های نیمه‌تمام و خیرساز است.

محمدی افزود: امیدواریم از ظرفیت اطبا، مهندسان و گروه‌های توانمند جامعه استفاده کنیم تا جشنواره در 27 اردیبهشت ماه به شایسته و آبرومند برگزار و تعهدات خیران را شاهد باشیم.

وی از تکمیل مدرسه اوتیسم در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: اولین مدرسه ویژه بیماران اوتیسم با 4.5 میلیارد تومان اعتبار به زودی تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد و تلاش می‌کنیم تا مبلغ 10 میلیارد تومان برای مجهز کردن این واحد آموزشی منابع جذب کنیم.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست تا با برنامه‌های متنوع و ابتکاری خیران را در انجام تعهدات جدید در مدرسه‌سازی ترغیب و تشویق کنند تا جشنواره پربار در اردبیل داشته باشیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کمیته‌هایی مشخص شده تا به صورت گسترده بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز را در حوزه‌های مختلف پیگیری کنند و قطعا از ظرفیت خانه اردبیل و سایر مجموعه‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با همکاری آموزش و پرورش جلوی تغییر نام مدارس خیران گرفته شده و به هیچ وجه در این زمینه اقدامی در سال‌های اخیر رخ نداده است.

در این نشست رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل نیز یادآور شد: 40 درصد واحدهای آموزشی احداثی در استان اردبیل مختص خیران است.

جواد قرآن‌نویس تصریح کرد: در کنار پخش آنلاین جشنواره به صورت ملی، ما از خیران بزرگ به ویژه رئیس مجمع خیران و مؤسسه قلم‌چی دعوت خواهیم کرد تا در کنار سایر خیران به احداث واحدهای آموزشی کمک کنند.

وی در مورد افتتاح مدرسه اوتیسم برای اولین بار در اردبیل گفت: این مدرسه تجهیز و تکمیل شده و با همت خیران به زودی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/131/

نظر شما