شناسهٔ خبر: 66211298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد

سنندج_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: امید آفرینی، تبیین مقولات امیدزا و توجه به مبحث رسانه باید در تحقق شعار سال بصورت علمی مدنظر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار کرد: عملیات غرور آفرین و تنبیهی «وعده صادق» هیمنه دروغین رژیم غاصب را فرو ریخت.

وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و راههای تحقق آن افزود: در تحقق شعار سال و برداشتن موانع تحقق شعار سال فعالیت و برنامه‌ریزی فرهنگی در میان مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اضافه کرد: تفاوت ماهوی مابین اقتصاد اسلامی و اقتصاد سرمایه داری وجود دارد که هدف از شکوفایی و رشد و توسعه اقتصادی با دیدگاه‌های رهبری مبنی بر استقرار اقتصاد اسلامی و تحقق عدالت فرهنگی با مشارکت مردم می‌باشد.

وی تحقق شعار سال را در پنج گزاره مبتنی بر سخنانه حکیمانه رهبر معظم اینچنین تبیین و اذعان داشت: در تحقق شعار سال امید آفرینی و تبیین مقولات امیدزا و همچنین توجه به مبحث رسانه که در حال حاضر تحت امپراطوری رسانه غرب است به صورت علمی مدنظر قرار گیرد.

ایشان خاطرنشان کرد: اتحاد اجتماعی با شکل دهی حلقه‌های میانی و توجه و اهتمام به اعتماد عمومی در سطح جامعه تقویت شود.

وی در پایان سخنان خویش در این جلسه شورا، بیان داشت: بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی در سال گذشته و به بارنشستن پروژه‌های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر از جمله پلاتوهای نمایش و نگارخانه هنر سنندج و هنرستان دخترانه هنرهای زیبا از جمله مهمترین رویدادهای عرصه فرهنگ و هنر و رسانه بوده است.

نظر شما