شناسهٔ خبر: 66211058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

باحضور رییس جمهور؛

بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد

سمنان- رییس سازمان صمت استان سمنان از بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: این واحد برای ۸۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برای این طرح هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید ۲۳۲ هزار تن انواع محصولات شیمیایی را دارد، افزود: طرح توسعه برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و این شرکت به صورت کلی ۸۶۰ نفر را شاغل کرده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه رئیس جمهور از شرکت تولید کاشی با حضور وزیر صمت بازدید کرده است، ابراز داشت: این واحد پس از ۱۴ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و با اشتغال ۱۰۰ نفره ظرفیت تولید پنج میلیون متر مربع کاشی دیواری را دارد.

احمدی ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت مسائل شرکت قطعات کنترل حرارتی و الکتریکی نیز بررسی شدند، تصریح کرد: این واحد ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون قطعه کنترل حرارتی و الکتریکی با اشتغال ۱۹۰ را دارد.

وی ضمن بیان اینکه دیگر بازدید ضمن از شرکت تولید هواکش برقی با ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار موتور برقی تک فاز القایی دیگر برنامه امروز بود، افزود: برای این شرکت یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و ۱۱۰ نفر را شاغل کرده است.

نظر شما