شناسهٔ خبر: 66208500 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تب کاهشی در بازار فروکش کرد/ قیمت درهم امارات و دینار عراق صعودی شد

اقتصادنیوز : امروز قیمت درهم امارات هم در جریان مبادلات ارزی معامله گران در کانال ۱۸ هزار تومان پیشروی کرد و در حالی ۱۸۳۰۱ تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد که در مقایسه با روز پیش رشد قیمت ۱۹۸ تومانی را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، عصر چهارشنبه در حالی فرا رسیده است که بازار ارز تهران سرنوشت متفاوتی را در مقایسه با روز گذشته تجربه کرد و قیمت ارزها مسیر تازه‌ای را برای پیمودن در پیش گرفتند تا شاهد ثبت بیشترین میزان افزایش قیمت بازار در دو هفته اخیر باشیم.

در ادامه با نگاهی به آنچه امروز در بازار ارز تهران گذشت؛ آخرین قیمت واحد پول رسمی مقاصد پرتردد در میان ایرانیان را مرور خواهیم کرد.

امروز معاملات بازار ارز تهران در حالی به پایان خود نزدیک شد که لیر ترکیه خلاف روند نزولی دو روز گذشته حاکم بر بازار تهران به افزایش قیمت پاسخ مثبت داد و پا در مسیر صعود گذاشت. قیمت هر لیر امروز به ۲۰۷۵ تومان رسید تا در مقایسه با روز پیش، ۲۰ تومان گران شده باشد.

دینار عراق هم در شرایطی امروز را سپری و افزایش قیمت را تجربه کرد که روز گذشته به روند معمول خود و ثبات قیمت بازگشته بود. واحد پول رسمی همسایه غربی ایران امروز به ۵۲ تومان رسید تا نسبت به عصر روز سه شنبه ۲۸ فروردین، رشد سه تومانی را تجربه کرده باشد.

نرخ برابری دینار عراق و دلار آمریکا هم در پایان امروز ۱۳۰۸.۹۴ اعلام شد.

امروز قیمت درهم امارات هم در جریان مبادلات ارزی معامله گران در کانال ۱۸ هزار تومان پیشروی کرد و در حالی ۱۸۳۰۱ تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد که در مقایسه با روز پیش رشد قیمت ۱۹۸ تومانی را تجربه کرد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «بازار در مسیر صعود افتاد؛ ریال عمان شگفتانه رو کرد/ گره کور روابط تهران-ایروان» بخوانید.

نظر شما